Friday, May 31, 2013

The last day of May

I absolutely loved those last sunny mornings at my balcony- sipping my cappuccino in my underwear while the sun kept me warm and the birds kept chirping and chirping... :) / Ai että rakastin noita viimeisiä aamuja parvekkeellani- cappuccino kourassa ja vain alusvaatteet päällä auringon lämmittäessä juuri lakanoista poispäässyttä ihoani ja lintujen viserrellessä ympärillä... :)

Serenade to the oats... / Serenadi kaurapuurolle... :)

This is how I study... "The story of the charmed apple" and "The Life of Mr. Crebs"... and the list goes on :D / Näin tää tyttö opiskelee... tarinaa tarinan perään ja opintopisteiden suoritusote laulaa! :D

I had to empty my larder so this is what I managed to make... Sliced tomatoes, spinach-scrambled eggs and some mango-passion juice. / Täytyi miettiä miten saisi ruokakomerot taas tyhjiksi... lautaselle päätyikin lopulta tomaattia pinaattimunakokkelilla ja mango-passion mehua.

1 & 5. I had too much time before my exams... :D 2. My dear balcony and the best way to start the day before going to the exam! 3 & 6. Studying... studying... still studying... 4. Time to relax and go to the movies,  The Great Gatsby was so good! I recommend it! I really want to watch it again :D 7. My closed... security closed with some tape...Guess what was in? A big damn wasp... I had managed to get two of them out (it took me several hours because I didn't want to harm them) but the third...  I really had to study and I couldn't waist time anymore! So this is how I solved the problem! Three days in there and when I had to leave the house I let him go! So win win situation for the both of us! :D 8. Time to hit the gym! /  

1 & 5. Oli vähän liikaa sitä luppoaikaa tenttien lomassa... :D 2. Rakkaan yksiöni parveke ja paras tapa aloittaa päivä ennen tenttejä! 3 & 6. Opiskelua... opiskelua... edelleen sitä samaa. 4. Aika rentoutua ja mennä  leffaan. Kultahattu oli vuorossa ja ai että se oli hyvä! Suosittelen! Pakko nähdä se uudestaan :D 7. Tämän tytön tyhjä vaatekaappi turvateippauksilla... Miksi? No eihäsen se nyt ihan tyhjä ollut, oli siellä iso amppari! Sain sen päivän aikana kaksi hätisteltyä ulos ja se vei muutaman tunnin kun en niitä halunnut vahingoittaa, mutta se kolmas... Oli ihan oikeasti pakko lukea eikä leikkiä hippaa amppareiden kanssa... Ratkaisuna siis vaatekaappi kolmeksi päiväksi ja ulospääsy samalla kun oli munkin aika lähteä Kuopiosta! Kumpikin taisi voittaa siis tässä! 8. Salille mars!

And it was time to pack my bags and leave... / Sitten olikin jo aika pakata matkalaukut ja lähteä...

When you just can't focuse anymore... I was pretending to be a hunter... / Kun keskittymiskyky herpaantuu...on aika leikkiä metsästäjää...

Tomorrow is the time to celebrate my dear little sister Sabina! It's time for her Graduation party! I still have so much to do before tomorrow... so no more speaking! Let's do it for the third time! 

Huomenna on pikkusiskon Sabinan Ylioppilasjuhlat! Pitäisi tehdä vielä niin paljon... oivoi... eipä tässä muu auta kun hoitaa homma kotiin jo kolmannen kerran! 

- Herminica

No comments:

Post a Comment